ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW

 از سری محصولات جدید شرکت دوو در حوزه یخچال و فریزر می باشد. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا بوده و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می باشد.  این ساید بای ساید دارای کمپرسور قدرتمند و کم مصرف از نوع Digital Inverter می باشد. این نوع کمپرسور دارای قدرت بالا در سرما سازی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی می باشد. وجود تکنولوژی یخساز اتوماتیک Turbo Ice Maker می باشد، این یخساز باریک علاوه بر زیبایی ظاهری ، در تمام مدت شبانه روز برای کاربران آب سرد و تازه آماده دارد. از دیگر تکنولوژی های موجود در یخچال ساید دوو  32 فوت مدل DS-3440MW می توان به سیستم مدیریت هوشمند Smart Management می باشد، با وجود این سیستم هوشمند باعث می شود تا کاهش مصرف انرژی و همچنین بهترین عملکرد در قسمت های مختلف یخچال را داشته است. سیستم فیلترینگ Fresh Max Plus ، وجود محفظه جادویی Magic Cool Zone ، وجود فیلتر جاذب اتیلن Fresh Max Filter و همچنین سیستم کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW جزو مجموعه Freash Land سری پرایم 3 درب می باشد. درب سوم موجود در ساید بای ساید 32 فوت دوو سری پرایم مدل DS-3440MW از نوع Door to Fresh land مجهز به سامانه Metal Ice Cooling می باشد. 

 

مصرف انرژی

نمودار مصرف انرژی نشان +A در مدل DS-3440MW رنگ سفید ، به معنای 25% مصرف کمتر 530kwh/year نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A میباشد و قابلیت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) دارد. بنابراین در مصرف انرژی شما صرفه جویی میگردد. از جمله قابلیت های منحصر به فرد مدل DS-3440MW، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است که باعث عملکرد بهینه تر محصول هنگام سفر میشود. همچنین قابلیت زنگ هشداد دهنده باز ماندن درب یخچال فریزر نیز از خصوصیات این محصول میباشد. در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های خانواده شما میشود.

سامانه ی سرمایش الکترونیک محصول مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دمای یخچال فریزر را اندازه‌گیری کرده و سرمایش مورد نیاز را نامین میکند. در نتیجه سرمایش یکنواختی در یخچال فریزر فراهم میشود که میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه و سالم می‌مانند.

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW

در صورتی که قصد خرید یخچال را داشته باشید می بایست به ویژگی های موجود در این محصول توجه ویژه ای داشته باشید تا از تجربه خرید خوبی برخوردار شوید. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW از امکانات پیشرفته و به روزی برخوردار می باشد که در این بخش می خواهیم به ویژگی های این محصول بپردازیم.

 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در 5 ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال از 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی برخورد دار است. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت خواهد ماند. کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با دارا بودن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد. سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین نماید. با وجود این ویژگی در یخچال فریزر ساید بای ساید میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تری، سالم و تازه خواهد ماند.

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی (3rd Door with Metal Cooling)

طراحی نوآورانه درب سوم این یخچال همراه با پنل استیل (Metal Cooling) به کار رفته داخل درب، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌ شود

 

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ خواهد کرد.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه (Magic Cool Zone) تا 3 روز

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌ آورد. محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

 

سامانه سرمایش سریع یخچال دوو

Super Ref

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.

در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه یا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

ابعاد خالص مدل DS-3440MW

  • فضای کل یخچال فریزر: 34 فوت
  • ارتفاع: 181 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
  • عمق یخچال فریزر: 83سانتی متر
  • ابعاد با کارتن در بسته بندی
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • عمق: 93 سانتی متر

 

مزایای یخچال ساید Daewoo

  • تکنولوژی کنترل سرمایش هوشمند
  • کمپرسورهای نسل اینورتر بسیار کم مصرف به همراه 124 ماه گارانتی
  • میزان صدای مزاحم حداقلی
  • تصفیه هوای سه لایه جهت تصفیه هوا و از بین بردن انواع باکتری ها و جلوگیری از بوگرفتن داخل کابین یخچال
  • کنترل پنل های LED لمسی
  • محفظه های کشویی مقاوم با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  • طبقات شیشه ای و بدون قاب که به Frame Less مشهور هستند .
  • ظاهر داخلی بسیار شیک به کمکم روشنایی های LED سفید
  • آبسرد کن و یخساز اتوماتیک متصل به شیر آب شهری و تصفیه

 

 

نتیجه‌گیری

شرکت دوو یکی از بهترین ارائه دهندگان لوازم خانگی در دنیاست. برند دوو شناخته‌شده‌ترین برند و پر مصرف‌ترین برندی است که می‌توانید در بیشتر کشورها سراغ بگیرید. محصولات شرکت دوو در ایران نیز معروف و مشهور است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی حداقل یک دستگاه لوازم خانگی برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌کنندگان کمال رضایت را از این برند لوازم خانگی و نحوه کارکرد آن‌ها دارند.برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW , قیمت ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW , خرید ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW , فروش ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW , ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW , ساید بای ساید دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: